marți, 15 mai 2007

Despre echipa - SMARANDA CICEU







Sunt SMARANDA CICEU, am 23 de ani si sunt din Bucuresti. Am facut doi ani de actorie la UNATC, dupa care am plecat cu o bursa de actorie in state in Arkansas pentru un an de zile si apoi m-am intors din nou la facultate si termin anul asta. Hmm, despre mine, practic “debutul” mi l-am facut in State unde am jucat roluri de italianca, columbianca and so on. Fac parte din trupa Improvizati de teatru sport,cu care am spectacole periodic si acest gen de teatru imi place la nebunie. Pe langa actorie, am avut mai multe tentative de slujbe , am lucrat ca salvamar in Spania si intr-un atelier de tamplarie in America. Incerc din rasputeri sa imi scriu un cv serios dar nu iese. O sa trec la chestii care imi plac. Hmm, iubesc sa calatoresc si cea mai mare posesie a mea e Ipodul. Si mancarea. Cu Ioana lucrez pentru a doua oara, prima data fiind la proiectul Rahova Non Stop. La Casandra apar in spectacolul Teatru Sport. Aaa, si am supravietuit unei facultati de teatru fiind raraita.mda.




2 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari pentru prestatia din piesa! Intens.

Anonim spunea...

bestiala esti.