marți, 15 mai 2007

Despre echipa - LARI GIORGESCU



Lari Cosmin Giorgescu, s-a nascut in Craiova pe 28 noiembrie si are 21 de ani. Este student in anul II la Universitatea Nationala de Arta Teatrala si Cinematografica “I.L. Caragiale” din Bucuresti, Sectia Actorie.

a fost membru al Clubului de Teatru “Noriy” din Craiova, membru al trupei de umor vizual “9 Fix” din Craiova, colaborator la emisiunile de tineret si divertisment a televiziunilor locale din Craiova;

A lucrat in proiectul TangaProject; a fost membru in“Tupa de Spectatori Ambulanti” - proiect infiintat in UNATC;

Pe langa alte abilitati, cele pe care le practica cu un grad foarte ridicat de placere sunt: fotbalul (Lari e membru al clubului sportiv F.C. Universitatea Craiova), dansurile de societate, coregrafia, elementele de acrobatie, jongleria.

4 comentarii:

Anonim spunea...

genial lari, bvo

Anonim spunea...

****Profita! Acum ai o super oferta!


Actorii ti-au pregatit o megasurpriza,

Numai MADE IN CHINA vorbeste despre o lume care consuma pana crapa, fara discernamant si fara scop. Rezerva-ti locul din timp!

Hiper-oferta noastra:

Intra in lumea hiper-ofertei MADE IN CHINA! ***


la pomul laudat sa nu te duci cu sacul mare......stiam asta ,dar dupa ata "mega" "hiper" etc etc,mai bine nu ma duceam de loc....
o experienta ,o incercare a unor tineri actori si din pacate ....atat
nu recomand ,am vazut spectacolul pentu a-l populariza pe portal,dar ma opresc...
pacat de mugurii de talent care i-am vazut,pacat de munca depusa. daca incapeau pe alte maini ,copii astia puteau reusi un spectacol -macar bunicel !!

barbu
israel

Anonim spunea...

Dra Barbu, cum ai putut vedea tu spectacolul tocmai din Israel? :)

Anonim spunea...

Marfa spectacolul, ati jucat super. Exact asta le zic si eu alor mei: sa nu mai cumpere pana euforic tot ce le pica in mana la supermarket... :)

Alex e fenomenal: am inteles ca la Desant nu era ventilatie, dar si la Casandra a transpirat industrial! ;))

Smaranda le are. I like her.

Lari m-a speriat de cand am intrat in sala, cu freza lui tapata. :))

De unde am stat eu la Desant, aveam vedere in "culise", sau mai bine zis "culisa", si va vedeam cum va prapadeati de ras cand era Alex "la aparat". Am ramas si cu o amintire: o urma de mustar pe tricou, ca doar am stat aproape de actori, adica pe jos... It was quite fun.

Felicitari!